2010. július 5., hétfő

Izing Klára: Az asztrológus karmikus történetei

Az örök kérdések: mi a célunk az életben, miért oda születtünk
ahová, miért van annyi szenvedés, miért olyan bonyolult minden?
Izing Klára könyvében a praxisából vett példákon keresztül mutatja be az emberi sorsok sokszínűségét. Az összefonodásokat, az indokokat, okokat. Sorsok teljesednek ki, teljesednek be. Számlák egyenlítődnek ki és mindennek megvan az oka. A kérdések megválaszolhatóak, a válaszok megindokolhatóak. Mindennek oka van. Előzménye, következménye. Semmi nincs véletlenül, semmi nem elrendeltetett. De megtanulható, követhető és javítható. Ha ismerjük az életfeladatunkat, ha tudjuk, hogy mi "dolgunk" sokat tehetünk életünk jobbra fordításáért, sorsunk tudatosabb alakításáért. Saját és gyermekeink de családunk jövőjéért is.

Akit érdekel a karma, annak működése és hatása mindenképpen szemezgessen a történetekből. Én sokszor fogtam neki, egybe nem akartam elolvasni de legalább sokáig tartott.

A könyv három részből áll: az elsőben érdekes történeteket olvashatunk egyéni sorsokról, a másodikban a családi karmát ismerhetjük meg példákon keresztül, a harmadikban pedig minden csillagjegyhez olvashatunk egy-egy őszinte beszélgetést híres emberekkel, mint például Kováts Adél (Ikrek), Udvaros Dorottya (Oroszlán), Csala Zsuzsa (Rák). Ezek közül nekem kellemes meglepetés volt Csisztu Zsuzsa és Schobert Norbi vallomása mert őket különösebben soha nem szerettem de most új oldalukat ismerhettem meg.

Ha pedig valaki ismer megbízható asztrológust jelentkezzen mert szívesen megcsináltatnám a horoszkópomat! Komolyan!
10/9

Nincsenek megjegyzések: