2009. december 18., péntek

Verena Wermuth: A tiltott nő

Ha nem a neten rendelem meg a könyvet, soha nem kerül a kosaramba. A borítója túl rikító, a betűtípusa nekem nagyon furcsa volt, ráadásul a betűk átütnek az egyik oldalról a másikra ami meglehetősen zavaró olvasás közben.
Maga a történet is kicsit elcsépelt már... egy svájci lány, Verena első látásra beleszeret az arab fiúba egy angliai nyelvi kurzus folyamán és megpróbálják közös nevezőre hozni eltérő kultúrális, vallási, neveletetési körülményeiket.
Szomorú szerelem az övék, rengeteg akadállyal azért a pár lopott pillantért amit átélhetnek együtt.
Amiért nem tudtam letenni a könyvet, őszintén szólva az némi párhuzam a saját életemmel kapcsolatosan.
Én is egy nyelvtanfolyamon ismertem meg a saját hercegemet, én sem, és ő sem tudta helyén kezelni a különbözőségeinket, a mi történetünk is szomorú véget ért, bár nekem itt maradt a csodálatos kisfiam vigasznak.
Verena őszintén ír az érzéseiről, és az ő szemszögéből arról a világról amit ő tapasztal Hálidból és országából. Magáról a férfiról és valós érzéseiről, gondolatairól jóformán alig tudunk meg valamit, legalábbis nekem erős hiányérzetem maradt, nem sikerült az ő érzelmei mélyére hatolni.
Ami üdítő volt a történetben, hogy ez tényleg csak egy szerelem története, nincs benne vallási gyűlölet, nincs benne politika, nincs benne ellenségeskedés.
De inkább nyári napokra, nyaralás alatti kikapcsolódásra ajánlható, nem téli olvasmány, ámbár Dubai és az Emirátusok leírása átmelengetheti az embert ezeken a fagyos napokon. Romantikusok előnyben!
10/7

1 megjegyzés:

andrea dudás írta...

Szia! Neked meg van a könyv pdf-ben ?
Ha igen elküldenéd nekem erre az email címre :desi60126@gmail.com