2009. december 31., csütörtök

Fejős Éva: Eper reggelire

Ezennel befejeztem a szerelmes-romantikus regények olvasását azt hiszem jó időre mert ezek az édes-szirupos történetek kezdik megfeküdni a gyomromat.
Persze nyilván tudtam mire számíthatok, de remélhetőleg kikecmeregtem abból a gödörből amiben tobzódtam és ami lehúzott annyira, hogy csak ezeket a lányregényeket volt képes befogadni az agyam... legalábbis azt hittem. De tudom, hogy ennél képes vagyok többre is!
Azoknak akik szeretik az álmodozást, a realitástól való elrugaszkodást, az édes-bús, heppi endes sztorikat azoknak nem fog csalódást okozni ez a regénye sem Fejős Évának. Sőt, akiknek tetszett az első rész azoknak biztos, hogy ez is nagyon be fog jönni.
Mert az Eper reggelire az a Hotel Bali című regény folytatása. Eltelt két év hőseink életében de nagyjából ott folytatódik a történet ahol az előző könyvben abbamaradt. Judit döntött a házasságát tekintve, Dóra még habozik, hogy nyugodt szívvel elhagyhatja-e Balit, Gabi boldog és bizonytalan egyszerre a Robert életében váratlanul felbukkant fordulat következtében, Szilvi pedig igyekszik megérteni Giancarlót akinek veseműtétje után még a múlt árnyaival is meg kell küzdenie.
Ez ugyanabban az ismerős stílusban és kiszámítható fordulatokkal, mint az első részben. Kicsit olyan, mintha kész lenne a séma, hogy mikor, minek kell következnie, melyik oldalon kell a kisebb és nagyobb dolgoknak megtörténnie. De éppen ezért a romantikus lelkületű olvasóknak kellemes, szívfájdalomtól mentes, megnyugató kikapcsolódás. Amolyan magyar Danielle Steel fíling.
Külön nem értékelem... nálam ugyan 10/7 de ahogy említettem akinek nincsennek elvárásai csak szerelemre vágyik könyvben annál biztos, hogy 10/10 .
És mivel ez az év végi utolsó bejegyzésem így mindenkinek
Nagyon Boldog Új Évet Kívánok!!!!!

3 megjegyzés:

annamarie írta...

Boldog új évet neked is.
Ami a könyvet illeti, még mindig nem jött meg a gusztusom a hölgyhöz.

Andi76 írta...

Beleolvasgattam a blogodba és ne is fáraszd magad Fejős Évával!! :)
Annál sokkal jobb könyveket találhatsz és olvasol!!! Nem a te stílusod ;)

judy írta...

Andi neked is boldog új évet!
Szerintem az én életemből is kimarad Fejős Éva.