2009. április 14., kedd

Sophie Kinsella: Egy boltkóros naplója

Többek ajánlására, és mert végre sikerült megszereznem, elolvastam az Egy boltkóros naplóját. A könyv mulatságos, vicces, szórakoztató.
Rebecca Bloomwood pénzügyi tanácsadó egy meghatározó pénzügyi lapnál. Időről időre jelennek meg cikkei spórolási, befeketetési tippekkel. Ezzel szemben bankkártyája mínuszban van, ő maga nyakig úszik az adósságban. Persze, hogy magát jobb kedvre derítse, azért vesz pár “apróságot” magának és a barátnőinek is. Egy újabb cucc gyógyír minden bánatra. Bár a két lehetőség: S (Spórolj!) vagy KTB (Keress több pénzt!) közül kitűzi, hogy a másodikat válassza, nem sikerül megvalósítania tervét. Kipróbálja az otthon végezhető munkát, a ruhabolti eladó munkakört, stb., de minden terve kudarcba fullad. Amikor elkezdi üldözni egyik számlavezető bankjának alkalmazottja, mert túl magas a lejárt hitele, kétségbeesésében szülei vidéki házába menekül a világ elől. Itt újabb hazugságba keveredik, de egy hirtelen jött ötlet alapján itt lel megoldásra is. A történet “Happy End”-del végződik.
Mindenkinek ajánlom az Egy boltkóros naplóját. Vidám, aranyos történet, mellyel biztos kikapcsolódásra számíthat az ember.

Értékelésem: 10/10

4 megjegyzés:

Andi76 írta...

Valahol olvastam, hogy a legutóbbi magyar kiadásból kimaradt a könyv vége?!?! Ilyet tapasztaltál :) ?

judy írta...

Tegnap megnéztük a filmet.Egy kis szeretnivaló karakter szerintem.:)
Remélem könyvben is lesz alkalmam elolvasni.

Andi76 írta...

Én most hétvégén láttam a filmet ami felkeltette a kiváncsiságom a könyv iránt. :)
Merthogy állítólag sokkal jobb a regény!!!!

judy írta...

Tegnap fejeztem be a könyv olvasását.Kissé más a könyv borítója nekem.
Tetszett a könyv is a film után,olvastatja magát,gyorsan lehet haladni vele.Ami plusz hogy néha úgy megráztam volna a főszereplőt,hogy észhez térjen.:)Pedig én is nagy vásárlós vagyok.:)
A film kissé eltér,de nem zavaróan a könyvtől.
Remélem lesz szerencsém a következő két részhez is.
Andi nekem benne volt a könyv vége.