2009. március 23., hétfő

Kathy Lette:Hogyan öljük meg a férjünket

Kolleganőmtől kaptam kölcsönbe a könyvet,annyit áradozott róla,így gondoltam,el kellene olvasnom.
Egy percig sem bántam meg,hogy elkértem tőle.Ennyit könyvön még nem nevettem!!!!Szinte potyogtak a könnyeim!!!
A sztori nagyon egyszerű,3 barátnőről szól,Hanna,a karrieristaJazz,a házitündér és Cassie,a hibbant anyuka negyvenes korabeli nők.Mindhármuknak van férje,gyermeke csak Hannának nincsen.
Élik unalmas hétköznapjaikat,míg nem Cassie-t letartóztatják férje meggyilkolásáért.Ezzel indul a könyv,a múltat ezután Cassie szemén keresztül követhetjük nyomon!
Kapunk sok háztartási tippet is,vannak a könyvben durva részek,elég sok mindenben az ember magára tud ismerni.A férfiak sem ússzák meg,ők is kapnak rendesen.
A könyv nagyon szórakoztató,van benne árulás,megcsalás,veszekedés,romantika,hazugság és humor,humor,humor!!!!!!!!!
Az írónő elég szabadszájú,nem kertel,csúnya szavak éppúgy megtalálhatóak,mint egy kicsit nyakatekertebb szavak is.
Én csak ajánlani tudom,teljesen rákattantam,nem tudtam letenni.Többet nem írok róla,mert nem akarom a lényeget lelőni!
Mindenkinek kellemes olvasást!

Értékelés:10/10*

1 megjegyzés:

Andi76 írta...

Én még régebben olvastam eredetiben, utána fordították le, tényleg nagyon jó!!!