2008. szeptember 9., kedd

Patrizia Gucci:Csábítás


Amikor először olvastam az ismertetőjét a könyvnek,elég izgalmasnak tűnt.Egészen másra gondoltam,mint ami valóban található a könyvben.Egy elég érdekes "használati útmutató"-t fogunk tartani a kezünkben,amit közben saját élményeivel is fűszerez az írónő.Legalábbis ezt írja!

Az első fejezetekben beavat minket a csábítás titkaiba.Megmondom őszintén,elég sok helyen nevetnem kellett,mert szinte szájbarágósan volt leírva minden.Egy kolleganőm jutott eszembe,aki pár nélkül él,lehet,hogy ezt a könyvet neki kellett volna elolvasnia,ötleteket meríteni belőle.A vacsora mindig egy központi téma volt,ő is leírta a mindenkori érvényes mondást,hogy:"Egy férfi szívéhez a gyomrán át vezet az út!"Gondosan elő kell készítenünk mindent a csodálatos estéhez a kiszemelt férfival.Hogyan készüljünk az első találka alkalmával,mit tegyünk,mit ne tegyünk és ehhez hasonló kérdesek kerültek megválaszolásra.


Ezután bemutatta az írónő a különböző női típusokat,milyen egy háziasszony,egy cicababa...stb.1-2 nézetével én is egyet értettem,de volt,ami nem tetszett.Ezek után a férfi kategóriákat is felállította,itt sokat nevettem,valóban ilyen férfiak léteznének???Aztán következtek a személyes élményei:Érdekes sztorikat olvastam,de azt azért ne felejtsük el,hogy az írónő ilyen névvel teljesen más világban él,más egzisztenciában,mint mi.Az tetszett,amikor egy gazdag férfi több ezer rózsaszálat szórt szét repülőről az írónő kertje felett.Szép látvány lehetett!

Különböző történeteket találtam,amikben vagy őt hagyták ott,vagy ő hagyta ott a férifakat!Volt dolga gazdag vállalattulajdonossal,ficsúrral,művészlélekkel.Elkalauzol minket a pénz,siker,csillogás világába,amelyben ő is él.

Összeségében elmondhatom,hogy a könyv nem rossz,egy nap alatt ki lehet olvasni,könnyed kikapcsolódást nyújtott,de ennél semmivel sem többet.

Értékelés:10/7

Nincsenek megjegyzések: