2008. szeptember 16., kedd

Debbie Macomber: Áfonya tér 44.


Ebben a részben Bob Beldon és felesége Peggy a főszereplő, hiszen ők laknak az Áfonya tér 44-ben. Mióta gyilkosság történt a panziójukban a Mormota motelban,azóta nem fogadnak szállóvendégeket,kész gyanakvás az életük. Közben mégis váratlan vendég érkezik hozzájuk, Hannah, a meggyilkolt Maxwell Russel lánya. Olivia is hazatér a nászútról, ám házassága Jackkel nem épp úgy alakul,ahogy ő tervezte. Édesanyja, Charlotte is megtalálja a szerelmet és a könyv végére férjhez is megy. Szintén összeházasodik Maryellen és Jon. Azonban az ő házasságuk sem tökéletes. Maryellent a titkolózása nehéz helyzetbe hozza... Újra találkozhatunk Cecilia Randallel és Iannal is. Úgy látszik ez a kötet a problémás házasságokról szól, náluk ugyanis a gyerek téma miatt áll a bál. Na és ott van még a magánnyomozó Roy és felesége Corrie, akik félelmetes névtelen üzeneteket kapnak.És mi lesz Grace-szel és Cliff Hardinggal? Ismét tanúi lehetünk a Cédrusligetiek életének: szakítás, kibékülés, teherbeesés, vetélés, házasság... ez mind-mind egy kötetben.
Vélemény: 10/10

3 megjegyzés:

buboka írta...

Én eddig elolvastam az összes Debbie Macomber könyvet kivéve a Parti fasort és a Karácsonyi üdvöletet, egytől egyik mindet imádtam.
Izgalmas, érzelmes, humoros minden könyv!Csak ajánlani tudom mindenkinek!!!

Melinda írta...

Itt van a polcomon, kedvet kaptam hozzá, hogy hamarosan elolvassam. Az írónőtől a Susannah kertje c. regényt olvastam, amely könnyednek, derűsnek ígérkezett, és összességében tetszett is, ezért kaptam kedvet a többi Debbie Macomber könyhöz is.:):)

Melinda írta...

Tetszett, ez a regény is, mert noha a Cédrusliget sorozat részei, de önmagunkban is érthetőek, és érdekesek, olvasmányosak a könyvekben megelevenedő történetek:)